Post Icon

Наші досягнення

За час існування закладу трудовий і батьківський колективи ДНЗ неодноразово нагороджувались грамотами і відзнаками Вінницької міської ради та міського управління освіти. Щорічно заклад є переможцем або призером  міського огляду-конкурсу підготовки освітніх закладів до навчального року.

Більшість членів педколективу мають неабиякий досвід роботи та значний творчий потенціал. Так вихователі Понікарчик С.О. і Махначева О.О. автори багатьох посібників, дидактичних ігор для дітей, які активно використовують у роботі. Вони двічі ставали переможицями міського конкурсу «Кращий посібник року». Растопка А.І. — учасниця міського конкурсу «Вихователь — 2006», де вона виборола звання «вихователь-ерудит».

Багато зусиль спрямовують педагоги на розвиток творчих здібностей дошкільнят. Вихованці закладу є активними учасниками міських конкурсів дитячої творчості. Так Аліна Кашицина здобула перемогу у конкурсі «Маленька панночка — 1997». Учасники хореографічного ансамблю «Краплинки» багаторазові призери і переможці конкурсу «Чарівна квітка», а вокальний ансамбль дівчаток у 2009 році і солістка Віка Гнатів у 2011 році вибороли І місце. На цьому ж конкурсі здобували призові місця і солісти вокалісти: Максим Десяк, Аня Демчук, Поліна Барлоржецька.

Вихованці закладу  учасники  і призери щорічних Малих Олімпійських ігор. На  ІV іграх (2009 р.) золоту медаль виборов Ваня Данілевич, а на V (2010 р.) — Хом’ячук Максим.  Крім того члени колективу і вихованці закладу постійні активні учасники інших міських заходів. Так у конкурсі «Зимова феєрія» 2010р. зі своїми оригінальними роботами здобули перемогу Кондратюк Юля, Ферубко Оля і Маркевич Яринка.

Напрямки роботи
Естетико-екологічне виховання          Здоров’я дитини         Робота з батьками
 Майбутнє людства залежить від рівня екологічної культури кожної людини, її компетентної участі у вирішенні цієї проблеми. В цих умовах екологічна освіта у всіх її ланках набуває пріоритетного значення.Дошкільний навчальний заклад є першою ланкою системи безперервної екологічної освіти, тому не випадково перед педагогами постає завдання формування у дошкільнят основ культури раціонального природокористування.Вирішення проблеми екологічного виховання дошкільників можливе тільки при наявності екологічної свідомості у дорослих, готовності дошкільних педагогів здійснювати на практиці екологічне виховання дітей, пропагувати екологічні знання серед батьків і залучати їх до спільної роботи.

 

У наш час категорія здоров’я набула особливої актуальності, потребує перегляду ставлення населення до власного здоров’я та впровадження у життя оздоровчої ідеології.Загальновідомо що основи здоров’я закладаються в період раннього та дошкільного дитинства, тож збереження, формування та зміцнення здоров’я кожного малюка є пріоритетним завданням суспільства, родини та ДНЗ.Одне з головних завдань дошкільного закладу — створити якнайсприятливіші умови для правильного фізичного розвитку дитячого організму, для підвищення його опірності інфекціям, а також для поступового і систематичного загартування.

 

 В сучасних умовах розвитку суспільної дошкільної освіти найважливішим педагогічним завданням є налагодження високоефективної взаємодії з батьками.На жаль, робота з родиною модернізується дуже повільно. В практиці надто мало застосовується цікавих інтерактивних форм роботи.Як привабити батьків до життя дитячого садка, зробити їх нашими союзниками, радниками, помічниками, друзями, а не просто спонсорами, критиками, спостерігачами?

Дитячий садок поставив перед собою головну мету: створити необхідні умови для розуміння батьками важливості своєї участі в житті дитини. Вибір упав на інноваційну технологію — проектний метод.

 

Планування роботи з екологічного виховання за Базовою програмою

У фахових виданнях пропонуються  різні моделі планування за базовою програмою. Але спільним для всіх них є те, що планування має бути тематичним. Пропонуємо орієнтовні теми з екологічного виховання, які можна розглянути з дітьми протягом року.

Над кожною темою педагог працюватиме 2 тижні. Вони однакові для всіх вікових груп, але кількість матеріалу, глибина вивчення теми, звичайно, різна і залежить від віку дітей.

Щоб зрозумілішим був зміст теми,  розробляються карти-схеми, на яких різними кольорами позначаються сфери життєдіяльності ( зелений — природа, рожевий — культура, жовтий — я сам, жовтогарячий — люди). Це значно полегшує визначення підтем на кожний день і перспективне планування.

Для того, щоб кожна тема пройшла через всі сфери життєдіяльності і лінії розвитку, можна оформити табличку з програмовими завданнями до кожної теми. Вона стане у нагоді при визначенні мети занять, інших форм роботи з дітьми.

Орієнтовний розподіл тем з екологічного виховання на рік

Вересень

1.Квіткове диво

2.Земля — наше багатство

Жовтень

1. Осінь барви розвела, нам дарунки принесла

2. Повітря потрібне всім 

Листопад

1.В гостях у лісових друзів

2. Дива на небі

Грудень

1. Біла фея прилетіла, все подвір’я стало біле

2. Чому сніжок для рослин дружок

3. Зимовий сон річки

Січень

1. Таємниці води (досліди зі снігом, льодом, водою)

2. Добрі справи взимку

3. У дерев казкові шати, спробуй зразу їх впізнати

Лютий

1. Друзі наші менші (свійські тварини та їх дитинчата)

2. Життя під снігом

Березень

1. Як прокидається природа

2. Ясне сонце світить нам

Квітень

1.Кольори, звуки, запахи весни

2. Весняний день рік годує

Травень

1. Про що шепоче весняний віт

2. Вода — сік життя

 

 

 

 Карта-схема до теми «Друзі наші менші»

tiger-1280994387

Орієнтовні теми на кожний день

Друзі наші менші» (птахи та тварини)

Сфера „Природа»

„На бабусиному подвір’ї » (зовнішній вигляд, спосіб життя)

„У кожного мами й тата є маленькі дитинчата»

 

Сфера „Культура»

„Тварини і птахи в народному живопису і художній літературі»

„Крила, дзьобики, хвости. Яку користь приносять»

Сфера „Люди»

„Маленькі тварини не іграшки в хаті — за ними треба     доглядати»

„Природоохоронні заходи і бережне ставлення до друзів  наших менших»

Сфера „Я сам»

„Ми маленькі дошколята, про тварин все хочем знати»

„Моя улюблена тварина»

 

 

Виховуємо здорову дитину

У концепції розвитку закладу, яка розроблена педагогами на 2006-2011 роки визначено три пріоритетні напрямки педагогічної діяльності:

- естетико-екологічне виховання шляхом залучення дітей до створення краси, виразності, гармонії в найближчому оточенні;
— зміцнення та оздоровлення дитячого організму, формування у вихованців відповідальності за власне здоров’я;
— максимальне використання можливостей гри для всебічного розвитку та виховання дітей.

До кожного з них було вироблено чітку програму дій, що визначають зміст діяльності дітей, батьків, вихователів, адміністрації, тобто всіх учасників освітнього процесу. Мета програми «Малятко-здоров’ятко» виховувати в дітей відповідальне ставлення до свого здоров’я, прагнення постійно й неухильно дбати про себе, виховувати позитивне ставлення до здорового способу життя, формувати систему знань про способи оздоровлення.

 Для досягнення цієї мети колектив визначив такі основні напрямки роботи:

- формування основ валеологічних знань;
— виховання прагнення до здорового способу життя;
— формування звички до постійного застосування різноманітних способів оздоровлення;
— виховання сили волі;
— формування навичок самомасажу.

 У закладі працюють висококваліфіковані педагоги: 10 мають вищу освіту, 2 — є спеціалістами вищої категорії, 4 працівники закладу мають педагогічні звання «вихователь-методист» та «старший вихователь».

 Протягом року з метою поліпшення здоров’я дітей, особливо у санаторній групі, здійснюються лікувально-оздоровчі та профілактичні заходи, зокрема: щорічний огляд дітей вузькими спеціалістами, щоквартальна антропометрія тощо. Навчально-виховний процес будується з урахуванням специфіки та особливостей кожної категорії дітей, з індивідуальним підходом до організації роботи з дітьми в усіх видах діяльності тощо.

 Фізкультурно-оздоровча робота проводиться з урахуванням основних принципів, які передбачають високу рухову активність, виховання дошкільників у процесі активної діяльності з метою їхнього гармонійного розвитку, зміцнення здоров’я, загартування, підвищення розумової та фізичної працездатності.

 Ми впровадили найрізноманітніші форми роботи, серед яких: заняття з фізкультури (щоденно), заняття з валеології, з безпеки життєдіяльності (1 раз на місяць), ранкова гімнастика (щодня), гімнастика пробудження після сну та психогімнастика (щодня), точковий масаж та самомасаж сухою рукавичкою(щодня), загартування повітрям після сну (щодня) та загартування водою.

tiger-1280998945

 Вправи для профілактики плоскостопості регулярно виконуються усіма дітьми в ході фізкультурних занять, після гімнастики пробудження. Але після останнього огляду дітей вузькими спеціалістами виявилось, що 20% вихованців дошкільних груп мають різні ступені плоскостопості. Цей факт спонукав до створення у закладі гуртка ЛФК «Здоров’ячки». Спільно з медпрацівниками було розроблено комплекси спеціальних вправ, і двічі на тиждень під наглядом медсестри гуртківці додатково займаються, що сприяє покращенню їх здоров’я.tiger-1280999959

 Традиційні форми фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми вихователі прагнуть урізноманітнювати, робити цікавішими для дітей. Часто фізкультурні заняття будуються за сюжетами, набувають ігрового характеру. При цьому рухове навантаження не зменшується, але діти не почуваються стомленими , у них кращий емоційний стан.

Щорічно вихованці закладу є учасниками Малих Олімпійських ігор, які проводяться у місті, часто виборюючи призові місця, що свідчить про високий рівень фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі.

tiger-1281000661

Фізкультурні хвилинки та фізкультпаузи добираються з віршованим та музичним супроводом, що сприяє інтелектуальному розвантаженню, відпочинку дітей в ході чи після заняття.

 Неперевершеним майстром цікаво будувати різноманітні форми роботи з дошкільнятами є вихователь санаторної групи для дітей з малими та згасаючими формами туберкульозу, «вихователь-методист» Понікарчик С.О. ЇЇ вихованці не просто займаються фізкультурою, а «подорожують до Африки», не просто виконують комплекс гімнастики пробудження , а «перетворюються» на жучків, забавляються з сонячним зайчиком тощо. А що цікаво робити дітям, те і не важко, те і приносить значно більше користі. Такими ж неординарними, продуманими і педагогічно цінними є фізкультурно-оздоровчі заходи, які проводить з вихованцями санаторної групи Махначева О.О., вихователь вищої категорії, «вихователь-методист».   Група різновікова, тому перевагу вихователі віддають підгруповим формам роботи. Серед них найбільше подобаються малюкам «хвилинки-здоровинки» (масаж для різних частин тіла з природним матеріалом, імунний масаж, точковий масаж), лікувальна гімнастика для пальчиків, кольорова терапія, психогімнастика тощо.

tiger-1281001226

Традиційними у закладі стали курси вітамінотерапії і аромотерапії, які щорічно проводяться з вихованцями усіх груп.

 Також до вподоби малюкам смакувати фітонапої, про користь яких вони дізнаються із казкових оповідань, драматизацій тощо. В зимовий період, коли зростають випадки простудних захворювань і грипу, малята з задоволенням носять медальйони з часником.

 Як наголошував В.Сухомлинський, турбота про здоров’я неможлива без постійного зв’язку з сім’єю. Тому педагогічний колектив систематично здійснює роботу з батьками, щоб озброїти їх необхідними спеціальними знаннями щодо зміцнення здоров’я дитини. Питання фізичного виховання дітей, оздоровлення їх і загартування висвітлюються у батьківських куточках, папках- пересувках, часто піднімаються на консультаціях для батьків, групових і загальних батьківських зборах. Вони мають змогу спостерігати за проведенням оздоровчих і загартовуючих процедур, поспілкуватись з лікарем, поділитись досвідом сімейного виховання. І як показало анкетування, проведене напередодні загальних батьківських зборів на тему «Здоров’я дітей — спільна турбота», усі вони знають багато факторів, на які слід звертати особливу увагу, піклуючись про здоров’я дитини: це і дотримання режиму дня, і раціональне калорійне харчування, і повноцінний сон, і достатнє перебування на свіжому повітрі, і здорове гігієнічне середовище, і сприятлива психологічна атмосфера і фізкультурні заняття. Вони задоволені роботою колективу закладу і зрозуміли, що статичне навантаження, тобто нерухомість, є найважчим для дошкільників. У цей час знижується обмін речовин, уповільнюється постачання крові до головного мозку, підвищується артеріальний тиск, порушується дихання. Тому ми відмовляємося від згубної звички сидіння дітей на стільчиках у вільний від занять та їжі час. Навіть багато видів занять вихователі організовують так, що діти рухаються по приміщенню, часто змінюючи позу. А фізкультхвилинки є обов’язковою частиною майже всіх занять.

 Упродовж дня рухова активність дітей спрямовується у правильне русло. В групових кімнатах є фізкультурні куточки, обладнані і ігрові майданчики. Це дає можливість дітям використовувати фізкультурно-ігровий інвентар на користь своєму здоров’ю.

  Метод проектів у роботі з батьками

Як привабити батьків до життя дитячого садка, зроби­ти їх нашими союзниками, радниками, помічниками, друзями, а не просто спонсорами, критиками, спостерігачами. Ми прагнули досягти мети, щоб педа­гогічне співробітництво батьків зі своєю дитиною і педагогами виглядало як діалог, діалог, який містить у собі:

  • об’єднання виховних зусиль дитячого садка і сім’ї на корист дитині;
  • уміння відстоювати свою точку зору та інтереси дитини;
  • бачення індивідуальних особливостей своїх дітей та закономірностей психічного розвитку;
  • подолання авторитаризму.

 

 

Дитячий садок поставив перед собою  головну мету: створити необхідні умови для розуміння батьками важливості своєї участі в житті дитини.

Вибір упав на інноваційну технологію — проектний метод.

Розроблено 4 проекти, за якими будувалась робота з батьками.

 

 Проект

„ Досягнення ефективності естетико-екологічного розвитку дошкільнят через взаємодію родинного і суспільного виховання»

 

  Мета: Сприяти формуванню естетико-екологічної компетентності дошкільнят шляхом зближення родинного і суспільного виховання. Залучати батьків до поглиблення, закріплення та удосконалення екологічних знань, умінь та навичок дітей в родинному середовищі, їх художньо-творчого розвитку. Формувати у дітей та їхніх батьків уявлення про один із видів декоративно-прикладного мистецтва — флористику. Вчити розуміти та творити мистецтво. Виховувати естетичне ставлення до рідної природи, розвивати чуття форми, кольору, ритму та композиції.

1. Мотиваційно-інформаційний етап. Мета: Спонукати батьків до створення оточення, у якому на особистому прикладі демонструватимуть дітям правильне ставлення до довкілля, разом піклуватимуться про нього; до тісного спілкування з своїми дітьми — бесід з ними про красу і привабливість кожного елемента довкілля. Викликати інтерес до флористики.

1)      Консультація „Стан довкілля — турбота кожного з нас»

2)      Бесіда „Чарівний світ навколо нас»

3)      Ознайомлення з творами флористів.

 

2.Репродуктивний етап.  Мета: Виховувати в дітей любов, турботливе ставлення до тварин, рослин. Навчити батьків прийомам роботи із засушеними рослинами.

1)      Екологічна акція „Наш садочок, як віночок». Саджання дерев, квітів, весняне прибирання території закладу та прилеглої до нього разом з дітьми та батьками.

2)      Спільне засідання клубу бабусь і членів гуртка „Дивосвіт».

  • - Бліц-опитування знавців пісенного фольклору.
  • - Дидактичні ігри та вправи: „Живе-неживе», „Екологічні знаки», „Знайди домівку», „Лікарські рослини», „Прилетіли птахи», „Склади веселку»
  • - Таємниці вирощування квітів (пересаджування кімнатних рослин)
  • - Гра-драматизація „Про хмаринку-веселинку»

3)      Виставка малюнків „Мої улюбленці»

4)      Вправа „Чудові перетворення

5)      Розроблення  правил роботи з природнім матеріалом.

 

3.Етап узагальнення. Мета: Узагальнити і систематизувати знання , вміння  і навички набуті протягом попередніх етапів.

1)      Вікторина для дітей та батьків „Що? Де? Коли?»

2)      Засідання батьківського клубу „Порадьмося» (Екологічні ситуації)

3)      Розглядання ескізів робіт з природного матеріалу. Індивідуальні консультації  „Що з чого», „Коротко про колорит»

 

4.Творчий етап. Мета: Реалізувати спільний  творчий задум. Розвивати творчу активність батьків та дітей.

1)      „Посиденьки» (робота батьків разом з дітьми, виготовлення іграшок, поробок з природного матеріалу)

2)      Оформлення альбому „Це бентежить струни нашого серця» (опис батьками вражень від екскурсій в природу, дивних пригод, які з ними трапились)

3)      Фоторепортаж про екологічну акцію „Наш садочок, як віночок»

 

5.Підсумковий етап. Мета: Оцінити результати роботи за весь період. Викликати бажання експериментувати, розвивати творчі здібності дітей. Вчити отримувати задоволення від результатів роботи.

1)      Презентація альбому „Це бентежить струни нашого серця»

2)      Чудові перетворення». Виставка-презентація дитячих робіт з природного матеріалу виконаних з  допомогою батьків.

3)      Розвага з участю дітей та батьків „На всіх, всіх, всіх тримається світ. Про це забувати ніколи не слід».

 

Проект

„Розвивальна ігротехніка — шлях до особистісного зростання»  

Мета: Сприяти створенню в сім’ї та дошкільному закладі розвивального ігрового середовища для зростання активної, творчої, ініціативної особистості дитини. Дати батькам знання про педагогічну цінність, варіативні можливості іграшки, гігієнічні вимоги до них. Виховувати ціннісне ставлення до іграшки, бажання створювати іграшки власними руками.

 1. Мотиваційно-інформаційний етап. Мета: Викликати у батьків інтерес до варіативних можливостей іграшки, її значення у розвитку дитини.

1)      Анкетування батьків

2)      Ознайомлення з метою проекту

3)      Консультація „Ігровий куточок вдома»

4)      Поради батькам „Яка іграшка потрібна дитині?»

2.     Репродуктивний етап. Мета: Дати батькам можливість застосувати знання, уміння, навички, набуті на інформаційному етапі. Спонукати батьків до створення разом з дітьми авторських іграшок.

1)      Практикум „Граємо з дитиною всією родиною» (настільно-друковані та інтелектуальні ігри)

2)      Гра-вправа „Так — ні» (в „чорному ящику» саморобна іграшка)

3)      Аналіз анкет батьків. Бесіда за результатами анкетування (Чи змінились би сьогодні ваші відповіді на питання? Які саме відповіді змінилися? Чому?)

4)      Творчі доробки колективу ДНЗ у  створенні авторської іграшки.

3.     Етап узагальнення. Мета: Узагальнити та систематизувати знання, навички та вміння, набуті протягом попередніх етапів. Налаштувати батьків на реалізацію творчого задуму.

1)      „Такі різні іграшки» Вправа „кубування»( на гранях кубика написано назви видів іграшок: сюжетно-образні, дидактичні, спортивні, іграшки-забави,  музичні, театральні. Учасники повинні розповісти про ті іграшки, назва яких випала на верхній грані кубика)

2)      Практикум „Ігри з казкою»(Перегляд фрагменту казки. Учасники повинні вибрати потрібні іграшки і розіграти інший фрагмент цієї казки)

3)      „Здастуй, нова іграшко» (Продемонстувати знайомство дитини з новою іграшкою)

4)      „Кому, для чого і навіщо?»( Вправа „Гронування». Учасники отримують картки, в центрі якої зображення іграшки. За визначений час вони повинні заповнити пусті віконечка картки записавши варіанти її використання, для якого віку, з якою метою)

5)      „Іграшка своїми руками» (Майстер-клас народної майстрині)

4.     Творчий етап. Мета: Реалізувати спільний задум. Розвивати творчу активність батьків і дітей.

1)      Виготовлення та оновлення іграшок спільно з дітьми.

5.     Підсумковий етап. Мета: Оцінити результати роботи за весь період. Викликати бажання створювати іграшки разом з дітьми, гратися з ними. Вчити отримувати задоволення від результатів роботи.

1)      „Іграшці — нове життя»  Виставка-презентація творчих робіт батьків з дітьми.

2)      Авторське крісло „Мої враження».

 

 Проект

„Казкові перлинки в соціалізації дошкільнят»

Мета: Сприяти соціалізації дошкільнят через взаємодію сім’ї і дитячого садка; формувати єдине виховне середовище «дошкільний заклад — дім (сім’я дитини)». Дати батькам уявлення про розвиток у дошкільнят догічного мислення, позитивних моральних якостей засобами казки; викликати бажання ділитися своїми знаннями і вміннями в ході реалізації проекту. Виховувати прагнення працювати разом з дитиною на благо її розвитку.

 

1.     Інформаційний етап. Мета: Викликати в батьків інтерес до виховного значення казки в житті дитини.

1)      Мозкова атака „П’ять слів — три слова» (об’єднуються в групи по 4. Кожний член групи записує 5 слів, що спадають на думку про казку. Учасники обговорюють їх, відкидають ті, що повторюються. Доповідачі озвучують їх. Складається спільна розповідь)

2)      Ознайомлення з метою проекту.

3)      Бесіда з батьками „Казка в житті дитини»

2.     Репродуктивний етап. Мета: Дати батькам можливість застосувати знання, уміння навички, набуті на інформаційному етапі. Спонукати їх до створення умов, ситуацій для виховання в дітей фантазії, творчих здібностей.

1)      Консультація „Виховні можливості казки»

2)      Практикум „Ігри з казкою»

 

3.     Етап узагальнення. Мета: Узагальнити і систематизувати знання, навички та вміння, набуті протягом попередніх етапів; налаштувати батьків на реалізацію творчого задуму.

1)      Анкетування батьків

2)      Літературна вікторина „Казковий дивосвіт»

 

4.     Творчий етап. Мета: Реалізувати творчий  спільний задум. Розвивати творчу активність батьків та дітей.

1)      виготовлення настільних ігор, книжечок, елементів костюмів, декорацій для драматизацій.

 

5.     Підсумковий етап. Мета: Оцінити результати роботи за весь період. Запропонувати батькам створити вдома умови для спільних творчих пошуків. Викликати бажання експериментувати, складати сценарії та розігрувати разом з дітьми сценки із казок, розвивати їх творчі здібності. Вчити отримувати задоволення від результату роботи.

1)      „Разом з мамою і татком» — виставка-презентація творчих робіт

2)      Мюзикл „Козенята  і Вовчик-братик»

Проект

«Школа здорової дитини»

Мета: Об’єднати зусилля дошкільного закладу і сім’ї щодо    формування у дітей уявлень про здоровийспосіб життя, сприяти забезпеченню фізичного здоров’я дошкільнят. Залучати батьків до фізичного виховання дітей в сім’ї, до активної оздоровчо-профілактичної діяльності.

1. Мотиваційно-інформаційний етап. Мета: Викликати в батьків інтерес до оздоровчо-профілактичнихпроцедур, бажання якомога більше дізнатись про їх значення в житті дитини.

1)      Мозковий штурм „Як виростити здорову дитину»

2)      „Результати моніторингу — батькам» (експрес-повідомлення)

3)      Оздоровчо-профілактичні процедури (перегляд роботи з дітьми)

4)      Бліц-інтерв’ю «Ваша думка»

2. Репродуктивний етап. Мета: Допомагати батькам застосовувати набуті на інформаційному етапі знання, вміння, навички. Продовжувати роботу з роз’яснення необхідності активної оздоровчо-профілактичної роботи вдома.

1)      Консультація „ Щоб дитина росла здоровою»

2)      Рекомендації зі створення спортивно-оздоровчого куточка вдома.

 

3. Етап узагальнення. Мета: Узагальнити і систематизувати знання, навички та вміння, набуті протягом попередніх етапів. Запропонувати батькам вдома, у вихідний день провести День здоров’я

1)      Складання моделі Дня здоров’я (підйом, ранкова гімнастика, водні процедури, бесіда „Здоров’я — найважливіше на світі», сніданок, прогулянка на свіжому повітрі, рухливі та спортивні ігри, обід, денний сон з використанням аромоподушечок, гімнастика пробудження, загартовувальні процедури, спортивне свято в колі сім’ї, наприклад,  «Веселі змагання»)

 

4. Творчий етап. Мета: Реалізувати творчий задум. Активізувати творчість батьків під час проведення Дня здоров’я.

1)      Оформлення газети „Малятко-здоров’ятко»

2)      Складання розповіді „Мої враження від спілкування з дитиною в ході оздоровчих процедур, рухливих ігор»

 

5. Підсумковий етап. Мета: Оцінити результати роботи за весь період. Запропонувати батькам створити в сім’ї умови для системного проведення оздоровчо-профілактичної роботи ( зокрема створити спортивно-оздоровчий куточок)

1)      Презентація досвіду роботи родин.

2)      Обговорення досягнутих результатів.

3)      Виставка-фотомонтаж „А ми робимо так!»